Sesimbra a náš další domov s bazénem

• July 7, 2017

Hello peeps! Od minule jsem se poučila a sbalila kufry den dopředu, měli jsme při posledním stěhování o něco klidnější ráno a stěhovací dopoledne.  Pedro byl opravdu zlatý hostitel, až se mi skoro nechtělo odjet. Milejšího člověka jsme v Portugalsku zatím nepotkali. Dům byl, jak jsem psala v předchozím článku, na vesnici, takže kromě pár malých místních obchůdků s nejzákladnějšími potravinami nebyla bez auta možnost vyjet do většího supermarketu, což nám Pedro umožnil a hodil nás tam i zpět s nákupem na celý týden. Jeden večer jsme ho pozvali na večeři a kluci pak spolu hráli ve zkušebně rockové songy, to bylo fajn. Pedro nás po týdnu v době check outu odvezl do Sesimbry, kde jsme strávili pár hodin, pak vzali taxík a přejeli zhruba 45 minut do města Pinhal Novo, do dalšího místa, které se stalo na týden naším domovem. Odkaz na oba domy v Airbnb vám přidám na konec článku, teď už pojďte mrknout na prohlídku do ulic dalších dvou portugalských měst. :)

Sesimbra

Nejbližší město, kde nás Pedro vysadil na taxík. Check in v novém byl až kolem páté odpoledne a z domu jsme vyrazili po dvanácté, kufry jsme si ještě nechali u Pedra, abychom se mohli po městě alespoň trochu projít, rozhlédnout a najít místo, kde si dáme něco k jídlu. Nakonec jsme našli kouzelnou terásku s výhledem na pláž, kde jsem se nacpala prosciutto toastem tak, že jsem pak nemohla skoro dojít ani k taxíku. :D Co se týká města, Sesimbra má poměrně malou pláž nacpanou lidmi, v Praia Do Meco jsme měli pláž sami pro sebe a to byl docela velký rozdíl. V tu chvíli jsem si uvědomila, jak miluju objevování těch neturistických míst. Tam jsme byli na otevřeném oceánu, a vlny byly největší co jsem v životě viděla, takže mi pláž v Sesimbře připadala spíš jako hezčí rybník, no. Nicméně ukážu vám pár fotek z procházky městem. Kdyby měl Lisabon místo té náplavky taky takové pláže, bylo by to mnohem lepší místo na dovolenou. :)

Pinhal Novo

Město dál od oceánu s 25 000 obyvateli. Nejklidnější město, jaké jsem v Portugalsku viděla, když nepočítám předchozí vesničku. Přijde mi zvláštní, že tu nejsou kopce, na které jsme si během pobytu v Lisabonu hrozně zvykli. :) Pinhal Novo je zhruba v polovině mezi Lisabonem a Sesimbrou, do Lisabonu odtud vede přímé vlakové spojení a cesta trvá zhruba půl hodiny. Je to klidné, krásné místo. Turisticky nenabízí nic zajímavého, zato díky Airbnb se nám podařilo najít třípatrový rodinný dům s velkým bazénem. To je přesně to, co jsem potřebovala! Plavat, válet se na zahradě u vody. :)

Kredit na vaše první ubytování přes Airbnb. :)

Pedrovo byt: Casa do Infantado, Setúbal / A home by the beach
Dům s bazénem: Pinhal Novo / Perfect home for relaxing and sunny holidays

Jak se vám líbila dnešní malá prohlídka?

18 comments:

1. To je nádhera!
    Portugalsko ma láka čím ďalej, tým viac :)
    A ten dom s bazénom, to musí byť super - len tak leňošiť a oddychovať .

Replies
    1. Bylo to zase něco úplně jinýho, než město. Možná o něco lepší pro to válení, ale když chceš poznávat místa, chutě, lidi, tak je lepší ten Lisabon. :)

Delete
  2. Krásné fotky. Musí to tam být opravdu nádherné! A úplně tě chápu, jak jednou poznáš nějaké úžasné místo bez turistů, tak se na ně pak musí zase těžko zvykat! :)
    Young, wild and free

Replies
    1. Děkuju Káťo, přesně tak! A my se vyhýbáme těm turistickým "atrakcím" většinou. :)

3. this is very helpful post.thanks for sharing : usefull site

4. this is very helpful post.thanks for sharing : usefull site

5. Wow dům s bazénem musel být naprosto perfektní! :)

Replies
    1. Trošku mi chybí, ale za pár dnů budeme s Martinkou zase u oceánu, tak si to vynahradíme:))

Delete
  6. Krásné fotky! Muselo tam být parádně..

ReplyDelete
  7. Tie domčeky aj architektúra vyzerajú skvostne! ♥ Veľmi rada by som strávila niekoľko dní takto "na samote", v malej dedinke :) °₊·ˈ

Blog de la Licorne

8. To vypadá nádherně :) Do Portugalska jsem se vždycky chtěla podívat, užij si to tam :)

ReplyDelete
  9. Ted by se bydleni s bazenem siklo :)

10. objavovanie neturistických miest je pre mňa to najväčšie "vzrúšo" pri cestovaní! niet nad to, keď sa človek ocitne na mieste, ktoré ho veľmi milo prekvapí :). človek sa tak cíti, ako keby objavil Ameriku :D.

inak, krásne fotky nádherných miest a teším sa na ďalšie! užívajte si! ;).